28 June 2008

Jom Sepahkan Rumah Cik Lawa Dan Obor-Obor

Sebenarnya kamezaim tengah bosan ni.Dah tak tahu nak buat apa hari ni,cuaca plak mendung je dari pagi tadi.Nak keluar tapi tak tahu nak pergi mana dan juga dengan siapa.Apa kata kalau kamezaim ajar bagaimana caranya nak senaman kan jari anda..hehehe

Cara dia mudah saje,sebenarnya 2,3 hari ni memang kamezaim selalu buat senaman ni.hehe Sebenarnya kamezaim nak korang tolong kamezaim,tolong sepahkan rumah Cik Lawa dengan Cik Obor-Obor kita ni.Apa kata kalau korang tolong kamezaim sepahkan rumah diorang.Dapatlah juga tangan korang bergerak sikit..hehe Caranya,korang target tempat jerit diorang (msjbox).Patu korang tulis lah apa pun korang nak tulis tapi ingat,jangan lupa letak smiley banyak-banyak sikit..Biar bersepah msjbox diorang..hahaha Jom kita serang msjbox diorang..@adil

Ini alamat rumah diorang :

Cik Lawa

Obor-Obor

4 Komen:

TIRAI HIDUP Saturday, 28 June, 2008  

pestaim masuk sini dah menyampah sebab semua guna bahasa melayu zaman jepun hahhaha...nampa mac am susah nak faham sebab aku ni sekolah ompuith hahaha....

Katakanlah sebenarnya KAMAZAIM DAH JATUH CHENTA DGN MSJBOX JUNAIDIX!
bAYARAN CUMA RM 10 HENGGET SETAHUN MAA!!

SEKIAN SALAM DARI PENERBIT TIRAIHIDUP.

obor obor Saturday, 28 June, 2008  

hihi...yela..saye mintak maaf encik kamezaim. terima kasih kerana mempromote blog saya

yOnnA Monday, 30 June, 2008  

wahaahah..
a ah la incik kamezaim :p
beli je msjbox tuh..
huhu :D
murah je

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP