26 June 2008

Milik Siapakah Gajah ini


Milik siapakah gajah ini
Wajah lembut bagaikan sutera
Ingin ku bertanya siapa punya
Apakan terdaya
Adakahkan terdaya

Milik siapakah gajah ini
Bagai berkurun lama kesepian
Ingin aku bertanyakan
Kepada yang sudi
Adakah ia sudi

Aku pun tak tahu ni cucu gajah siapa.Lain macam je aku pandang cucu gajah ni,naik bulu roma aku..Malang betul nasib gajah ni.Tapi buat masa ni aku masih belum dapat kenal pasti identiti gajah ni sama ada gajah hutan atau gajah sarkas.Tapi yang pastinya gajah ni susah di jumpai kerana belalai gajah ni lain macam sikit.Kepada tuan punya gajah ni,harap jagalah dia bebaik ye..Bila dah besar nanti jangan suka rosakkan tanaman orang terutama sekali tanaman di kawasan larangan..@siul

7 Komen:

imz Thursday, 26 June, 2008  

kelakola...sapala punya benda tu...hehehe

kamezaim Thursday, 26 June, 2008  

ntahlah imz,sape punya agaknya tu..kalau gajah nampak pun dia hairan,nak serupa tapi warna tak sama..hehe

Akak Thursday, 26 June, 2008  

Malang sungguh nasih sigajah..

kamezaim Thursday, 26 June, 2008  

betul tu akak,malang betul nasib si gajah ni..hahaha

ririn,  Thursday, 26 June, 2008  

hehe.. kenapa kamezaim pay much attention for gajah? oo.. di forest banyak gajah ya? hehe

TIRAI HIDUP Thursday, 26 June, 2008  

jom masuk tengok gajah yg telah di manipulasi di blog hamba hahhah!Dah nampak macam biskut chipsmore hahha!

yOnnA Saturday, 28 June, 2008  

grr cm geli je tgk ahha

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP