24 June 2008

Ku Bermohon Diri..

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua Bloggers dan juga yang Bukan Bloggers,terima kasih kerana kesudiaan anda meluangkan masa untuk melayari blog kamezaim ini.Kehadiran anda amatlah di hargai dan di alu-alukan.Sungguhpun anda hadir hanya sekadar berteduh tanpa meninggalkan pesan mahupun komen,kedatangan anda juga amat di alu-alukan..

Tujuan kamezaim mengeluarkan postingan ini adalah sekadar untuk memohon maaf dan mengucapkan ribuan terima kasih kepada rakan-rakan blogger dan juga pada pelawat-pelawat yang setia berkunjung ke blog kamezaim ini.Mohon maaf seribu kemaafan seandainya sepanjang perjalanan kamezaim di dalam dunia blogger ini ada terkasar bahasa,ada yang terluka mahupun terasa hati.Maafkanlah kamezaim,sesungguhnya kamezaim hanyalah insan biasa yang tak mungkin dapat lari dari melakukan kesilapan dan juga dosa..

Setiap pertemuan,mesti ada perpisahan.Itulah lumrahnya hidup ini.Mungkin selepas ini kamezaim akan melupakan sebentar dunia blogger ini demi menumpukan sepenuh perhatian kepada diri dan juga tanggungjawab.Ada lagi yang lebih penting harus kamezaim fikirkan demi kesejahteraan hidup.Berat hati meninggalkan blog kesayangan kamezaim ni.Terlalu banyak curahan hati,suka-duka,kenangan yang kamezaim luahkan di sini..Jika anda hadir di sini,tinggalkanlah sedikit tanda kehadiran anda sebagai kenangan dan insyaAllah kamezaim akan membuat lawatan balas ke blog anda jika kamezaim masih ada ruang untuk menatap blog ini.

Di bawah ini,ada kamezaim sertakan beberapa blog yang sentiasa berada di hati kamezaim.Terima kasih kerana sudi menemani kamezaim,bergurau dan bertukar pendapat biarpun hanya sekadar di alam maya..

alifzaimimra.blogspot.com
hanatrg.blogspot.com
adrysabry.blogspot.com
cha86.blogspot.com
cheryna.blogspot.com
gadisipoh.blogspot.com
heartydewi.blogspot.com
alisya-izzati.blogspot.com
oittttt.blogspot.com
kunadzri.blogspot.com
blogmenjerit.blogspot.com
moccicuna.blogspot.com
lemonadenoi.blogspot.com
nanonan0.blogspot.com
comeynemo.blogspot.com
ismar-ismar.blogspot.com
qaseh1214heedayah.blogspot.com
shahliza94.blogspot.com
www.shahlina1985.blogspot.com
hanya-diriku.blogspot.com
tiraihidup.blogspot.com
toknabe.blogspot.com
ririnsay.blogspot.com
www.eriyzaqistina.blogspot.com
www.zarilazie.blogspot.com

-: Terimalah salam yang terakhir ikhlas dari hati kamezaim :-
.Assalamulaikum.

8 Komen:

cHeRyNa PiReS Tuesday, 24 June, 2008  

nak pergi mane? nape muke sedih jek dlm shoutbox kite tuh...

kamezaim Tuesday, 24 June, 2008  

pergi membawa hati yg luka cheryna..hati ini sudah cik tempe dgn cik inaz lukakan..hancurnya hati ini..wuargh..

vicy,  Wednesday, 25 June, 2008  

Hello visiting again here!!I just finished changing my layout and i am nominated for new customize layout..Please do vote for my Janeth Vicy's Life Journey..Thank you and God Bless!!

Just click here!!
http://www.carlotaonline.com/

inaz Wednesday, 25 June, 2008  

muahahahahahha... sedih dgn akuuuu???

jap ekkk... nak gelak dulu...

hahahahahahah.. opssss (terlebey suda, kontrol balik ayu)

dlm dok terluka tu, blogku tetap dihatimu, kan abg sekar???

heheheheh...

husz_nie Wednesday, 25 June, 2008  

aik.. majuk ngn aku ke? sian.. ekekekeke... hahahaha

najmir Wednesday, 25 June, 2008  

macam merajuk jer... nak p mana.. baru berkenalan....

kamezaim Wednesday, 25 June, 2008  

merajuk dkt inaz dgn tempe..

Moccicuna Friday, 27 June, 2008  

uissh...smpi dua org di ngajuknye..
xde yg memujuk lagi ke?

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP