08 June 2008

Ku Pasrahkan Segalanya..


Cinta,
Kerana kau ku kenal erti bahagia,
Kerana kau ku kenal erti sayang,
Kerana kau ku mampu tersenyum..

Cinta,
Kerana kau juga aku kenal erti derita,
Kerana kau juga aku kenal erti benci,
Kerana kau ku mampu menangis..

Cinta,
Kenapa kau hadir di saat-saat aku tidak memerlukanmu,
Kenapa kau hilang ketika aku memerlukanmu,
Kau hadir tanpa ku duga,
Kau menjelma tanpa ku pinta,
Kau mekar setelah sekian lama disemai,
Tapi kau pergi dalam sekelip mata,
Musnah dan hancur bersama mimpi,
Sakitnya jiwa ini hanya keranamu cinta..

Cinta,
Apalah ertinya cinta,
Kalau hanya sekadar menambah derita,
Apalah ertinya sayang,
Kalau hanya sekadar di bibir sahaja..

Cinta,
Terima kasih padamu cinta,
Kerana mu aku kenal erti hidup ini,
Kerana mu aku menangis,
Dan keranamu juga aku dapat merasai,
Kemanisan hidup di sebalik derita yang kau tinggalkan..

Cinta,
Sesungguhnya,
Aku pasrahkan segalanya...

1 Komen:

intansabreena Sunday, 08 June, 2008  

Bersabarlah dengan setiap dugaan Allah.. Setiap ujian Nya pasti ada hikmah yang tersembunyi...

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP