11 June 2008

Namun Ku Punya Hati


Malangnya hidupku,
Seusia muda ini aku kehilangan kasih dan sayang,
Ku kehilangan belaian manja dari seorang ayah,
Ku di biar sendiri bertemankan ibu,
Ku tidak seperti insan lain seusia ku,
Bergembira bersama keluarga,
Tidur di dalam pelukan ibu dan ayah,
Lena di dalam dakapan manja seorang ayah,
Aku terbiar sendiri..

Aku juga punya hati dan perasaan,
Aku juga punya kemahuan dan keinginan,
Aku ingin di belai,
Aku ingin di manja,
Tapi semua itu,
Bagai berharap pada benda yang tak pasti,
Terus tenggelam dalan kehampaan..

Kasihanilah kami,
Kami tidak berdosa,
Kami hanya insan kecil yang tidak mengerti pergolakkan,
Antara ibu dan ayah,
Jangan kami di jadikan mangsa..

Hargailah kami wahai insan..






0 Komen:

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP