26 June 2008

Nike Ardilla


Aku peduli apa orang nak kata,yang penting jiwa aku tenang.hahaha Sebenarnya aku memang minat juga dengan Nike Ardilla ni.Tapi tak de lah minat gilerr cuma setakat nak layan tu boleh la juga.Sebab aku rasa (aku lah rasa,korang punya rasa korang punya pasal lah) suara dia ni mantap juga.Kira ok lah juga daripada artis-artis indonesia yang lain.Mungkin yang menjadikan aku tertarik dengan suara dia ni,mungkin sebab dia dah tak ada kot.hehe Apapun,yang penting kita happy..@siul

0 Komen:

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP