12 June 2008

Sehari Di Taman Rekreasi Gua Kelam






















Inilah Gua Kelam yang terletak di Negeri Perlis.Perjalanan dari Kangar ke Gua Kelam mengambil masa dalam 1 jam jika dalam kelajuan yang biasa.Bagi yang kali pertama menjejak kaki ke Negeri Perlis,mungkin agak sukar untuk mengenal pasti kedudukan strategik di mana Gua Kelam tersebut berada.Jika hanya berpandukan papan kenyataan,mungkin anda akan sesat di tengah perjalanan.Untuk sampai ke sana,anda harus melalui kawasan hutan,bukit dan juga perkampungan cina.Tapi tidaklah setanding latihan asas komando.

Awasilah anak anda,Gua Kelam amat dekat dengan sempadan Thailand.Lalai sesaat,menyesal seumur hidup.Tapi jika anda sampai di sini,saya yakin anda juga akan terpegun melihat keindahan alam ciptaan Allah ini..

2 Komen:

Anonymous,  Sunday, 15 June, 2008  

waaa bestnyerrr..tp sy x pnh g lagi.. jauh sgt tu,ke hujung utra... =)

INNA AB Thursday, 18 December, 2008  

hi...tmtnye memang best...lebih2 time ayak bnyk..budak2 sonokla..mak budak tumpang tgk je...

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP