16 June 2008

Tiada Hidup Tanpa Mu


Dunia..
Setiap kali ku terlihat sudutmu
Ku terharu dan bersyukur ke hadrat ilahi
Jiwaku tenang sekali
Setiap kali memandangmu
Keindahan mu membuatku terpaku
Alangkah bersyukurnya aku
Andai esok masih ada untukku
Agar ku bisa memandangmu
Tanpa kenal erti jemu
Betapa agungnya kuasa yang maha Esa
Mampu menciptakan alam seindah ini
Ku bersyukur kerana lahirnya aku
Di bawah naungan mu ya Allah
Sesungguhnya hidup dan matiku
Hanyalah untuk Mu
Kau tempat ku mengadu
Tuhan yang satu
Tiada Tuhan lain yang di sembah
Melainkan hanya Mu ya Allah
Kau redhailah setiap perjalanan hidup ku
Kau bawalah aku ke jalan Mu
Andai jasadku gugur ke bumi
Andai nafasku terhenti
Kau tempatkanlah aku di sisi Mu
Ya Allah ya Tuhanku..



1 Komen:

Adry Tuesday, 17 June, 2008  

Huhu.. .rasa insaf aku baca puisi ni...

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP