15 August 2008

Abang & Adik..

Assalamualaikum..

Susah hati betul budak atas tu kan..Ntah apa lah agaknya yang dia susah hatikan..hehe Nama dia Afnan,berusia 2 tahun lebih..Dilahirkan di hospital besar seremban.Budak paling degil dan tak pernah reti-reti nak duduk diam.Ada saja yang dia nak buat..

Apa orang nak buat,dia pun nak buat.Kuat berjalan dan kuat makan ais krim..Yang dekat bawah ni pulak adalah adik dia..Nama dia Husna,berusia 1 tahun lebih..Perangai diorang ni 2 x 5 saja,apa adik buat mesti abg ikut..Apa abg buat mesti adik ikut..hehe Cuma yang beza sifat diorang ni adalah yang si abg ni ganas gile manakala si adiknya pula manja sikit..hehe Suka tidur dalam dakapan manja manakala si abg tu pula tak kisahlah manapun,asalkan boleh letak kepala je mesti terus tido..hehe



4 Komen:

azza_irah Friday, 15 August, 2008  

ermm..
tengok gamba adik n abang ni trasa tertahan2 rindu pd anak2 buah...

uNa !! Friday, 15 August, 2008  

husna itu nama saya . haha

hai adk ;ppppp

Kamezaim Friday, 15 August, 2008  

to azza : anak buah ke anak sendiri?hehehe

to una : nama sama ke?haha mesti perangai pun sama..hehe

azza,  Friday, 15 August, 2008  

kamezaim..
anak sndiri lum rezki..
doakan lah..

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP