02 August 2008

Apakah dosanya?


Apa sudah jadi? Adakah kerana kekurangan makanan hingga terpaksa mengorbankan seorang kanak-kanak yang tidak berdosa. Sudah tiada pilihan lain lagi kah selain dari mengorbankan satu nyawa manusia hanya kerana kepentingan diri sendiri..

Mari kita fikirkan..

10 Komen:

Anonymous,  Saturday, 02 August, 2008  

mana wak dapat isu ni..ngerila..www.suwaritimur.blogspot.com

Tirai Hidup Sunday, 03 August, 2008  

dah lama aku ada pic ni...tapi x nak boh dlm blog sebb takut orgemah semangat tengok ...pic seluar dalam pun dah orang kenelari sebb dianggap lucah huhuhuhu...

PakMail Sunday, 03 August, 2008  

Kena potong masa masih hidup atau dah mati?

Kamezaim Sunday, 03 August, 2008  

tak tahulah pak mail,kenapalah agaknya insan sekecil ini menjadi korban..

Kamezaim Sunday, 03 August, 2008  

ngeri ke ryehanna?hehe sbb tu label dia pun ngeri..kuikuikui..

kuInaJentayutiara Monday, 04 August, 2008  

betui ker nie... kenapa tak ada darah..

kuInaJentayutiara Monday, 04 August, 2008  

betui ker... kenapa tak ada darah?

Akak Monday, 04 August, 2008  

uishhh ngerinya, can takde benda lain jerr nak makan..

janxxx Friday, 06 February, 2009  

manusia yang dah hilang kewarasannya yang tidak tahu membezakan mana yang betul dan tidak...

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP