05 August 2008

Melissa - Wajahmu Di Mataku

Kelembutan yang ada di wajahmu
Membuatku memandang tanpa jemu
Lalu aku dibuai oleh perasaan yan indah

Keteguhan cinta dalam hatimu
Menyakinkan aku kesetiaanmu
Terbangkitlah rindu dari sudut jendela hatiku

Biar aku memiliki dirimu sayang
Ketabahan waktu bersamaku
Membuktikan pengorbanan dirimu
Begitulah yang aku harapkan selama-lamanya

Wajahmu sayang selalu di mataku
Aku makin terasa lambaian cintamu
Sehingga aku gelisah tak menentu

Ku harap engkau kan setia kepadaku selamanya
Biarpun terluka
Itulah cinta

Pabila aku tiada di sisimu
Ku harap engkau bersabar selalu
Janganlah engkau melupakan diriku
Kerana wajahmu selalu di mataku

Download
Melissa - Wajahmu Di Mataku

0 Komen:

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP