05 August 2008

Ghost Biker..

Assalamualaikum..

Untuk entri kali ni,kamezaim pun tak tahu nak tulis apa mengenai motosikal ni.Sekali tengok pun dah pening kepala.Nak kata cantik,tak lah cantik sangat..Nak kata buruk,tak lah buruk sangat..hehe Pendapat korang lah kan,kalau-kalau motosikal macam ni ada di jual di malaysia,rasa-rasa korang nak beli tak?? hehehe

2 Komen:

free lotto Tuesday, 05 August, 2008  

Yuts, daw palagpat imo blog.

Tirana Wednesday, 06 August, 2008  

Salam Zaim..

Sekali tengok moto ni macam rangka buaya..hehehe.. Takut nak naik...Baik beli kancil sekurang-kurangnya kancil tak makan orang..hehehe

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP