07 September 2008

Shy 8 - Terasing Di Bumi Sendiri

Subuh menyinsing fajar menjelma
Hatiku runsing entah mengapa
Mentari senja berwarna jingga
Tapi hatiku gundah gulana

(korus)
Detik-detik silam mewarna hidupku
Atas kesilapan menurutkan nafsu
Aku terasing di bumi sendiri
Matamu menjeling

Sisa hidupku semakin hampir
Hanya padamu doa ku nanti
Padamu Tuhan aku berdoa
Engkau maafkan segala dosa

Detik-detik silam mewarna hidupku
Atas kesilapan menurutkan nafsu
Aku terasing di bumi sendiri
Matamu menjeling seolah mencaci

Terasing Di Bumi Sendiri
>> Download <<

5 Komen:

Anonymous,  Sunday, 07 September, 2008  

kamezaim...
kan beri balik tanda ingtana yg berpanjangan..
tanda anda juga cukup dihargai..
hehehe...mmg azza nak bg kamezaim gift yg azza dapat dr kak tirana..alih2 kamezaim yg bagi dl..hehee..

hati dah tenang..?

Tirana Sunday, 07 September, 2008  

Kamezaim ada lagu2 MOHRAM tak? Saya suka sangat dgr music MOHRAM..mendayu-dayu dengan tiupan seruling. tu yang buat saya terpikat..hehehe

Kamezaim Sunday, 07 September, 2008  

ada tirana,nanti kamezaim masukkan..terpikat dkt mohram tu atau terpikat dekat kamezaim ni?hehe

Anonymous,  Thursday, 11 September, 2008  

mcm bro masukkan lagu2 nie leh di download untuk org ramai????

Anonymous,  Saturday, 13 September, 2008  

tak maksud saya,,,sayer pun nak wat cam bro buat nie kat blog sayer..supayer org leh cari tau dowbload lagu kat blog sya...boleh kew?

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP