20 November 2008

Tag Dari Kamar Hati..

Assalamualaikum..
Kamezaim ingat terlepas kamezaim dari kena tag tapi rupa-rupanya kena juga..hehe Memang nak kena si KamarHati ni.. Nasib baik dia jauh, kalau dekat dah lama kamezaim ikat dekat pokok pastu letak kerengga bawah kaki..hehe Jadi, sekarang kamezaim dah jawab. Mana habuannya? Tak kan kosong je kot..hehe Apapun, terima kasih kamezaim ucapkan pada KamarHati kerana sudi tag kamezaim. Harap saudari KamarHati berpuas hati dengan jawapan ini..

Dah la dia tag kamezaim, pastu suruh kamezaim plak tag orang lain.. Ish..Ish.. memang nak kena si KamarHati ni.. Ok, sekarang kamezaim nak bagi tag ni pada orang lain plak. Tapi sebelum tu, terlupa plak kamezaim yang tag ni ada peraturan-peraturannya plak..

-: Ini adalah peraturannya :-

1) Take a recent picture of yourself or take a picture of yourself right NOW!
2) DON'T change your clothes, DON'T fix your hair...just take a picture....
3) Post that picture with NO editing...
4) Post these instruction with your picture...
5) Tag 10 people to do this..

12 Komen:

Tirana Thursday, 20 November, 2008  

Tu dia baru nampak wajah Kamezaim..handsome rupanya..hehehe..

Kamezaim Thursday, 20 November, 2008  

Alamak.. Ada orang kata kamezaim hensem plak.. hehe ni yang tido malam tak lena ni..hehe terima kasih tirana.. sekali sekala perasan apa salahnya..haha

Tirana Thursday, 20 November, 2008  

eh betul ape..handsome..ikhlas bukan perli tau..

Kamezaim Thursday, 20 November, 2008  

Kepada Cik Manis : ok, tapi jangan lupa jawab ye..hehe

Kepada Tirana : Eleh, bunyi tu mcm perli je..hehe

kamar hati Friday, 21 November, 2008  

hihiihi....kamesaim jgn la marah kamar...cian kat kamar...dah aturannya macam tu...so kena la paskan pada kekawan yg len....hihiihih....

azza_irah Friday, 21 November, 2008  

salam...baru jenguk nak amik tag ni ha..
ala...tag ni azza dah jwb 3 kali..kena lagi ke ekk...
ke kira dgn sndiri nya terbatal...
kira batal buleh ke..hehe

Eiba Friday, 21 November, 2008  

Huhuhuhuhuhuhu...tak blh edit yaaa...tapi sebab kamezaim pernah kata eiba cute..kwang..kwang..kwang..eiba akan buat...aaahhhh sonang jer tu...Nasib baik eiba datang bawak lori 10 tan..blh bawak blk tag nie..klu tak...kena KIV taww..hehehehehehehe..

Pssstttt....uiikssss...so cute lah u..i love it...

Kamsiah Friday, 21 November, 2008  

adeiii...minggu lps dah jawab tag ni...sib baik time tu amik pic masa baru blk dari kedai...ni nak kena amik pic lagi ke...sadisnya korang ni..:)

mass Friday, 21 November, 2008  

alamak kena Tag...dah la tue kena tempek pic lak...adoi...kes berat nie hehehe...

oho..ini la org yg bnama kamezaim...gagah perkasa orang nyer... :P

Kamezaim Friday, 21 November, 2008  

Mesti jawab, no reason ok..hehe

eida.. Saturday, 22 November, 2008  

hi kamezaim... ida penah buat tag ni .. kena jawab lg juga ke? hehehe

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP