11 November 2008

Tag "Workstation" Dari Temanku Tirana..

Ini cara-cara atau peraturan dia :-

1) snap work station anda.
2) then... taruk link blog anda kat bawah gambar work station anda...
3) iaitu bersebelahan dengan link-link blog yang ada..
4) tengok contoh yang dibuat nih...
5) begitulah seterusnya sampai bila-bila, ok...
6) sekiranya tag ini berkembang... pasti akan ada banyak link-link di bawahnya...
7) kalau tak... terencat la dia... ha ha ha...lastly...
8) tolong pass tag ini pada tujuh (7) blogger lain...pass la pada siapa-siapa..

Ini adalah 7 bloggers yang menjadi pilihan hati ku.. :-

Aduh, rasa lega dihati sebab dapat juga jawab tag dari temanku Tirana ni. Kalaulah aku tak jawab, mesti nanti dia pun akan jadi macam temanku yang lagi seorang iaitu Azza. Terus menyepi hilang tanpa berita sebab kecewa aku tak jawab tag dari dia..hehe Wahai temanku Azza, janganlah kau pergi jauh dariku..hehe

4 Komen:

ras-adieza Tuesday, 11 November, 2008  

camne kalau dah buat..baru post..nak kena buat lagi ker..?

qaseh heedayah Tuesday, 11 November, 2008  

wah...... sy mane de workstation kamezaim... adoyai..

Eiba Wednesday, 12 November, 2008  

Hyyyeee..awakkk...siap daahhh..x sampai setgh jam!! So ader hadiah tak????

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP