15 December 2008

Harap Maklum..

Assalamualaikum..
Kamezaim harap anda semua berada di dalam keadaan sihat sejahtera dan berharap agar mabuk daging korban sudah tiada lagi..hehe Almaklumlahkan, tahun ni ramai yang melakukan ibadah korban. Sampai satu tahap tu dah jemu bila nampak daging lembu / kambing..hehe Sampai tak termakan daging yang ada dalam peti sejuk tu tapi bila bukan bulan hari raya haji, mulalah teringin nak makan daging lembu / kambing..hehe

Sebenarnya, kamezaim ingin memberitahu anda semua bahawa kamezaim terpaksa membuka kembali blog ini dari di privacy kan buat sementara waktu kerana mengalami masalah teknikal dari sudut struktur blog ini. Blog ini kini masih berada di dalam proses naik taraf dan sedang dikemaskinikan.

Sehubungan dengan itu, kepada sesiapa yang masih belum meninggalkan alamat Email anda sebagai kata kunci bagi anda untuk terus melayari blog ini, sila tinggalkan di ruangan komen yang telah disediakan.

Untuk pengetahuan anda, kamezaim masih ada lagi satu blog yang mungkin harus anda kunjungi. Di sana, anda dapat berkongsi sama ada gambar, video, nukilan dan sebagainya di antara sesama kita. Tapi blog itu diciptakan khas yang berunsurkan ketenteraan. Jika anda ada sebarang artikel, video dan sebagainya yang berkaitan dengan ketenteraan, silalah upload ke dalam blog itu agar dapat kita berkongsi bersama info atau maklumat yang ada. Alamat blog tersebut adalah : kamezaim

"Segala kesulitan amatlah dikesali"

* Alamak, dah macam baca berita lah pulak..hehe Jangan marah ye..

0 Komen:

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP