14 December 2008

Pengumuman Terkini!

Assalamualaikum..
Rasanya dah lama kamezaim tak menulis apa-apa dalam blog ni.hehe Bukan apa, sejak akhir-akhir ni kamezaim sibuk sikit. Sibuk dengan bermacam-macam urusan sampai hilang idea nak menulis. Setelah berfikir dengan panjang, kamezaim dah membuat satu keputusan. Kamezaim ingin menjadikan blog ini sebagai privacy / private. Segala yang ada di dalam blog ini kamezaim hanya ingin memberi laluan kepada mereka yang dikategorikan sebagai pelawat atau pembaca setia blog kamezaim.

Tujuan kamezaim mengambil keputusan itu adalah kerana berkemungkinan besar selepas ini kamezaim akan memasukan serba sedikit hal-hal peribadi, isu-isu panas dan sebagainya yang tidak boleh ditunjukkan kepada umum. Kamezaim harap, kepada semua pelawat-pelawat dan juga yang mengikuti setiap postingan didalam blog ini harap dapat meninggalkan E-mail anda di ruang komen untuk kamezaim memberi laluan kepada anda untuk terus bersama kamezaim.

* Alamat E-mail anda akan dirahsiakan dari pengetahuan umum.

-: Tarikh Tutup :-
12:00 AM - 15/12/2008

"Segala kerjasama dari anda amatlah kamezaim hargai"

2 Komen:

ZARA MUSTAFA Sunday, 14 December, 2008  

huhu..nanti sy bole lawat lagi tak? hehe

@e_da Sunday, 14 December, 2008  

sorry kamezaim hubby lupa log in blog dia tu yg lkuar nama blog ida tu.... email lain lain tau.. hehehhe

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP