21 January 2009

Aku Seorang Lelaki..



Assalamualaikum..
Aduh, peritnya hati ini untuk menerima kenyataan ini. Kenyataan yang terlalu sukar untuk kamezaim menghadapinya. Berat mata yang memandang, berat lagi bahu yang memikulnya.. hehe Untuk pengetahuan semua, setakat sekarang alhamdulillah kamezaim masih lagi lelaki tulen dan tak mungkin akan berubah jantinanya.. Selalunya insan-insan yang pernah kamezaim temui, mereka akan panggil kamezaim sama ada abang atau adik tapi inilah kali pertama orang panggil kamezaim "KAK".. Wuargh.... Wuargh....

Di manakah salah dan dosaku.. Ya Allah Ya Tuhanku, ampunilah aku seandainya aku ada melakukan dosa padaMU tapi percayalah bahawa aku bangga dan bersyukur kerana di lahirkan sebagai seorang LELAKI.

Sedihnya hati kamezaim apabila dalam kesamaran membaca posting dia tiba-tiba terlihat perkataan " Kak Kamezaim ". Lemah segala sendi-sendi di badan ini.. Wakakakaka Kalau anda semua nak tahu siapa yang telah menukar jantina kamezaim sesuka-hatinya itu, Sila klik sini.

17 Komen:

su Wednesday, 21 January, 2009  

hahaha....sabar2 ku tau dirimu lelaki tulen! hahahaha...

Kamezaim Wednesday, 21 January, 2009  

Memang tgh sabar ni su.. PAnas... Panas... !

Adry Wednesday, 21 January, 2009  

wakakakakakka... sabar jerr la bro.. gambar penug ngan askar pun ble ingat akak lak ekk .... hahahaha

Tirana Thursday, 22 January, 2009  

Sabar banyak-banyak..dia memang tak tahu Kamezaim ni lelaki..tengok entry semuanya jenis seni dan perasaan..biasanya perempuan la yang macam tu kan..hehehe.. Tak pun dia salah type. Nak type "abang" tertaip "kak"..hehehe..Tapi tak pe..saya tahu dari awal lagi Kamezaim ni lelaki..

Idalara Thursday, 22 January, 2009  

adoi...nak pecah perot aku gelak pagi2 bute ni...apalah nsb kau hai 'kakak Kamezaim'..bawak2 le mengucap...hahahaha

ieyra Thursday, 22 January, 2009  

la...abg ke....sorry sgt2.....

ieyra ingatkan sis....huahuahua....

kamezaim sabar itu salah satu dari iman.....

ieyra Thursday, 22 January, 2009  

maaflah....ieyra xtau......tak terpikir langsung pada nama tu.........

maaf ya mas........abg........uncle...........

semua org buat silap......
mcm mana bleh salah ni...ei malunya

Munirah Abd Thursday, 22 January, 2009  

wakakakak..kesabaran je la 'kak'..
=)

nurul iman Thursday, 22 January, 2009  

kekdg..org mmg suke misjudge kite..y pentg kite tau sape kite n sntiase jd diri kite...itu y terbaek..")

ieyra Thursday, 22 January, 2009  

sory mas kamezaim....ieyra salah panggil.....jgn sebab tu dah xsinggah kat blog ieyra dah la

su Thursday, 22 January, 2009  

hahahaha! sabaq2! hahahaha! xtahan nk gelak! adik kite tuh pon dah minta maap...maapkan la...hahaha!

MaR~ Thursday, 22 January, 2009  

hahaha!
sape yg kejam sgt ni? wahaha!

cool down, cool down!!

Kamezaim Thursday, 22 January, 2009  

Tiada maaf buat mu... wakakakaaka

I'm LeGend Thursday, 22 January, 2009  

adoyai..kelako2..
rilex BRo!

I'm LeGend Thursday, 22 January, 2009  

nama mu sudah diubah jadik UNCLE KAMEZAIM

ras-adieza Saturday, 24 January, 2009  

heran lak...camne orang tak leh kenal dengan nama kamezaim tu sendiri... kut kut nama tu...memang dengar macam nama perempuan. tau...lelaki sejati!

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP