19 January 2009

Untukmu Teman..

Teman..
Aku tahu siapalah aku
Aku sedar akan kekurangan diri ini
Ingin memetik bintang di langit namun tangan tak tergapai
Ingin berlayar di lautan yang dalam namun bahtera karam di pertengahan jalan..

Teman..
Kau hadir tatkala hatiku sunyi
Kau hadir membawa cahaya yang terang
Menyinari segenap ruang hatiku yang kian kegelapan ini..

Teman..
Salahkah aku untuk menyayangimu
Salahkah aku untuk mengharapkan kasihmu
Berdosakah aku seandainya ku ingin hidup bersama mu..

Teman..
Janganlah kau tersalah sangka
Aku hanya mampu meminta pada mu
Tapi aku tidak berdaya untuk memaksa mu..

Teman..
Aku kesal engkau tidak faham gelodak jiwa ini
Aku kecewa setelah kau menolak hasrat hati ku ini
Ke mana lagi harus ku bawa hati yang luka ini
Sudah puas ku meredah gunung dan samudera
Merentasi bandar, desa dan belantara
Namun kau tetap yang ku hajati..

Maafkan aku teman
Maafkan aku kerana menyimpan perasaan
Terhadapmu..

8 Komen:

Idalara Monday, 19 January, 2009  

Ala,ala,ala..siannya adik akak ni...siapakah gerangan yang menghancurkan hati adik akak ni...meh akak tarik telinga dia tu...jangan putus asa kamezaim...tu di sebalik tirai nipis ada wajah sedang mengintai kamu..menanti huluran cinta kamu...

Kamezaim Monday, 19 January, 2009  

luka di hati siapalah yg tahu..

Tera Monday, 19 January, 2009  

huhu, sedey bila keciwa... apepun hidup kene teruskan

Kamezaim Monday, 19 January, 2009  

Betul tu tera, hidup mesti diteruskan.. Namun,tiada kata2 dpt di ungkap andai hajat di hati terkubur bersama mimpi..

shalin Tuesday, 20 January, 2009  

la..putus cinta plak ka?
adeehhh
sama lah kita
kita serupaaaa
karang la satu sajak yang menandakan putus cinta
nak copy boh dlm page saye
heheheh

Kamezaim Tuesday, 20 January, 2009  

oh ye ke,kita serupa ye.. hahaha ada maksud ke atau tak ada maksud? hehehe nak sajak putus cinta ye, mcm tu kita kena buat sama2 lah..ok?

nurul iman Thursday, 22 January, 2009  

saye penah rase diri disygi namun insan itu jugaklaa y watkan diri ini dilukai...
namun stiap insan de pasgan die..jd same2 kite doa..")
**sgt suke sajak awak tu...u rily gud in words...

Kamezaim Thursday, 22 January, 2009  

Terima kasih Nurul Iman...

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP