24 April 2009

Melissa - Takdir Sebuah Cinta

Album : Mistik
Tahun : 1993

Sampai bila harus aku
Menanti dan terus menanti
Jawapan yang tulus suci
Dari mu oh kekasih

Haruskah berdiam durja
Melihat kau berlaku curang
Lihatlah permataku ini
Ketandusan segalanya

Apalah yang ada lagi
Jika kau pergi dari sini
Apalah yang ada padaku
Kerna dia lebih berharga
Oh.. oh.. tak pernah aku
Mendambakan kesegakkan darimu
Kerana aku menyedari cintamu
Bukanlah untuk selamanya

Kembalilah kepadaku
Ku tetap menyayangi dirimu
Andainya kau tak kan bersama
Pudarlah segalanya

Diriku bagaikan terbuai
Dalam alunan rasa
Kau pergi meninggalkan ku
Selama-lamanya oh..

Hanyutlah aku dalam kenangan
Di dalam rintihan
Tiada lagi kasih sayang
Hanyalah bayangan
Kembalilah kau kepada aku
Aku tetap menyayangi dirimu

Takdir Sebuah Cinta
>> Download <<

1 Komen:

awek sunyi Saturday, 25 April, 2009  

blog utk MP3 guna wordpress tu apa dah jadi?

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP