28 May 2009

Alhamdulillah..

Assalamualaikum..
Hehehe Habislah kame, kame dah nak kena serang dengan dinda E & dinda D.. Dengar cerita dua orang dinda tu tengah buat perancangan nak serang kanda kame.. hahaha Tapi dinda E tak boleh serang kanda kame sebab dinda E masih berhutang dengan kanda kame. Dinda E kata nak belanja kanda kame makan.. haha Sebelum datang menyerang, silalah belanja dulu ye.. kuikuikui..

Alhamdulillah, baru 2 bulan blog kamezaim yang lagi satu berada di persada blogger iaitu PersadaMuzikTanahAir sudah pun di anugerahkan 3 PageRank. hehe Terima kasih kepada mereka yang berkaitan. Blog PersadaMuzikTanahAir kamezaim ciptakan khas bagi mereka yang meminati lagu-lagu rock, balada, nasyid dan sebagainya. Agar memori-memori dulu dapat di kembalikan sebagai satu kenangan. Kadang-kadang bila kita dengar sesebuah lagu tu ianya akan mengembalikan nostalgia kita di suatu ketika yang dulu. Walaupun blog itu lebih ramai yang meminta lagu dari menyumbangkan lagu, namun kamezaim tetap tabah juga meneruskan perjalanan asal blog itu. Ada yang minta lagu tapi bila dah lagu di tunaikan tapi sedikit komen pun tak sudi nak bagi. Apa salahnya kalau ucap terima kasih, barulah sedap sikit hati orang yang mengupload lagu tersebut.

Kamezaim berharap pada mereka yang ingin menyumbangkan lagu untuk di masukkan ke dalam blog PersadaMuzikTanahAir, bolehlah menggunakan ruang yang telah di sediakan di bawah blog tersebut. Kamezaim akan memasukkan nama penghantar & alamat blog (jika ada), dengan secara tidak langsung ianya dapat menaikkan traffic blog anda. hehe Bukankah itu satu kelebihan buat anda.. hehe

Terima kasih juga kamezaim ucapkan pada mereka yang tak putus-putus memberi support, komen serta pandangan pada dua blog milik kamezaim ini. Segalanya benar-benar membuat kamezaim terasa sangat-sangat di hargai. hehe Semoga silaturrahim yang terbina di antara kita akan berkekalan selamanya.. Terima kasih semua.

6 Komen:

Idalara Thursday, 28 May, 2009  

tahniahlah buat kamezaim...muga terus maju jaya..

Kamezaim Thursday, 28 May, 2009  

terima kasih idalara.. hehe

Adry Friday, 29 May, 2009  

wah... dah makin maju... tahniah sori lama tak mengomen di sini...


Adry @ http://www.adrysabry.com

Eiba Friday, 29 May, 2009  

Tahniah!! Cam tu laaa...baru gerek bro...

Ehhh...Dinda E ngan Dinda D tu sapa??? Boley tahu x???

Fina Sophie Friday, 29 May, 2009  

tingtong!

salam. wow dah 3 PR ek? gud2 :D

Anonymous,  Friday, 29 May, 2009  

moga success sl...dinda E n Dinda D?
jeng..jeng..jeng...

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP