08 June 2009

Aku Siapa??


Aku..
Aku letih..
..Aku penat
..Aku lemah..
..Aku tak kuat
Aku bosan..
..Aku buntu..
Aku bingung..
..Aku sedih
..Aku kecewa..
..Aku hampa
Aku menderita..
..Aku terseksa..
Aku keliru..
..Aku menangis
..Aku ketawa..
..Aku tertekan

..Aku dan aku dan aku pun sendiri tak tahu..
Aku adalah aku leerrr,
siapa lagi nak jadi aku...!!
Aku bukan kau,
Kau bukan aku,
Kau kau la,
Aku aku la..
Ish... Ish...
Apa sudah jadi dengan aku...

* Maaf yer.. hehe kamezaim letih sangat di saat dan ketika ini.. Hanya Allah saja yang tahu.. Letih, bosan, penat, kecewa dan segala-galanya ada di ketika ini.. Perlukan seseorang tapi siapakah orangnya... Kamezaim pun tak tahu.. Arggghhhhhh!!!!!!!

9 Komen:

adzyla,  Monday, 08 June, 2009  

kamezaim nie...ngape?..ayat berputar2..kesian dier...ila faham...masalah yer..tak tau apa yg jd pada diri sndiri kan?

...mIsS chOki chOki... Tuesday, 09 June, 2009  

nape ni kamezaim?
ade prob ke?
nk share ngan misschokichoki?

Tirana Tuesday, 09 June, 2009  

Letih ye... Berehat secukupnya..Lapangkan fikiran

Fina Tuesday, 09 June, 2009  

maybe this can make you think =)

"For a long time it had seemed to me that life was about to begin - real life. But there was always some obstacles in the way, something to be gotten through first, some unfinished business, time still to be served, a debt to be paid. Then life would begin. At last it dawned on me that these obstacles were my life..." - Alfred D. Souza

smile ;)

idalara Tuesday, 09 June, 2009  

kalau kamezaim rasa letih,penat,kecewa,menderita..dan berbagai rasa yg hadir..pikirkan ada insan lain yg lebih merasa apa yg kamezaim rasakan..
ada insan yg sudi berkongsi segalanya tp mungkin kame yg menolaknya..

IxoR@ Wednesday, 10 June, 2009  

Dear...

Siapa aku di matamu...?

Bersabarlah.

riRiN! Wednesday, 10 June, 2009  

hahaha... ada apa kamezaim? are you ok? :D

Eiba Saturday, 13 June, 2009  

Kenapa nie??? Lemah...letih...kecewa??? Sedang hidup ini sesuatu yang indah..Buka mata, buka telinga...lihat lah sekeliling ...masih ader yang lebih kurang bernasib baik dari kita...

Bykkan beristigfar dan bersyukur yaaa... Jaga diri selalu kk...

Kasih Syg Monday, 15 June, 2009  

assalamualaikum..
baru singgah..hai napa lahai..banyak sgnt nate hinggap kat kamezain ni??,

kebetulan saya pun baru je beli buku ni..bagus sangat...
nama buku tu...La Tahzan..(Jangan bersedih)
Buku yang terlaris di Malaysia, Dr Aidh bin Abdullah Al Qarni, Siri PENYEJUK HATI, emm....kalau boleh memandu lori, saya pasti kamezain boleh cari buku ni untuk menjadi pemandu dikala boring...hehehe...!!

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP