16 August 2009

Noktah Sebuah Cinta..


Aku tak mahu tahu
Apa yang engkau fikirkan
Aku tak mahu tahu
Apa yang engkau ingin lakukan
Dan aku tak mahu tahu
Apa jua tentang dirimu..

Cukup setakat ini
Kau melukakan hati ku
Cukup setakat ini
Kau persendakan cinta ku
Dan cukup setakat ini
Kau permainkan perasaan ku..

Usah kau bertanya
Ke mana kan ku pergi
Usah kau bertanya
Mengapa aku kan pergi
Dan usah kau bertanya
Tentang nasib diri ini..

Selamat tinggal wahai bunga ku
Selamat tinggal wahai cintaku
Izinkan aku pergi membawa haluan hidup
Demi mengejar cita-cita dan harapan
Tidak mahu lagi aku mempertaruhkan seumur hidupku
Hanya untuk insan yang tidak tahu menghargai hati & perasaan ku..

Cukuplah setakat ini wahai kasih
Biarlah kisah cinta kita berakhir di sini
Usah di cari salah siapa
Takut nanti hati yang terluka kan terus berdarah
Anggaplah diantara kita jodohnya tiada
Bawalah haluan hidup sendiri
Berbekalkan keyakinan yang masih ada..


2 Komen:

Anonymous,  Monday, 17 August, 2009  

dont be sad! Allah ada...Dia yang boleh menyebab kan kita menangis dan ketawa.Hanya Dia!

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP