18 April 2008

Budak Paling Nakal...

Nama dia Afnan,tak padan dengan 2 tahun tapi perangai macam dah 10 tahun.Degil,buas,ganas semua ada dekat dia.Tunggu tak ikat dekat pokok je.hehe Tak tahulah ikut siapa,mungkin ikut mak dia kot.Tapi dialah cucu kesayangan arwah mak aku.Arwah mak aku cukup sayang dekat dia.Sampai sebelum arwah mak aku pergi pun dia sempat pesan pada akak aku agar jaga dia baik-baik dan jangan marah-marah dia.Tapi tak sangka plak yang pesanan itu adalah pesanan terakhir dari arwah mak aku.Seolah-olah macam dia tahu je yang dia akan pergi meninggalkan semua.Dia selalu temankan arwah mak aku,tidur sekali dengan arwah mak aku.Kalau dia kena marah dengan mak dia,dia pasti lari cari arwah mak aku.Dia suka bermanja dengan arwah mak aku.Kadang-kadang aku pun rasa bahagia bila lihat arwah mak aku cukup seronok melayan kerenah cucu dia.Aku rindukan senyumannya,aku rindukan suaranya..

0 Komen:

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP