15 April 2008

Ku Mengenali Dirimu

Di sini aku nak ceritalah sikit macam mana aku boleh kenal dengan awek aku ni..Tapi korang janganlah lah ketawa plak nanti...Cerita dia macam ni,dulu aku bekerja di sebuah syarikat dekat jalan ampang.1 office aku tu ada 4 kerani je.2 perempuan,2 lelaki.Aku memang rapat dengan brother lelaki tu.Boleh dikatakan macam laki bini..hehehe Makan sekali,lepak sekali cuma awek je tak boleh sekali..Satu hari tu brother tu pergi pudu ambil adik dia.Dah la pinjam helmet aku,pastu pergi merempit dalam KL plak..Rempit dengan adik lah katakan..Aku nak keluar pergi mana pun tak boleh,helmet aku kena pinjam.Jadi,aku pun tunggulah dekat office sampai dua beradik tu balik.Aduh,kali pertama aku pandang adik dia macam tak percaya plak aku yang adik dia dah macam akak dia..hehehe Diorang pun masuklah dalam office,nasib baik bos tak ada,kalau tak mesti semua kena berdiri atas kerusi.Masa mula-mula aku pandang adik dia,aku dah pasang niat nak mengorat.maklumlahkan,masa tu pun aku tengah kesunyian lah katakan.Aku cuba berborak dengan dia tapi bila aku terpandang senyuman dia,mulut aku pun terus kaku..hehehe biasalah,pandang pertama lah katakan.Aku kata dalam hati,apa pun terjadi aku mesti dapatkan gadis ini..

Tengah hari tu kami pergi lunch dekat desa pandan.macam biasalah kami,tiap-tiap hari tempat lunch dekat desa pandan lah tapi hari ni lain sikit sebab selalunya kami je tapi hari ni ada bidadari join sekali..Fuh,aku kata ini ada peluang ar nak mengorat..Kami pun makanlah macam biasa tapi mata aku dah tak nampak lauk lagi,kebetulan plak masa tu dia berhadapan dengan aku..tapi aku kena cover sikit,takut nanti brother tu perasan plak yang ulat bulu dah nak naik dauuunnn..hehehe Tapi aku memang tak kan lupa cara awek tu makan,dah la nasi sikit,lauk lagilah tak nampak..nasi pun macam takut je nak jatuh dalam mulut..Tiba-tiba hujan plak,awek tu terus lari pergi bergesel dengan abang dia.aku ingat nak bergesel dengan aku..hehe Tak lama selepas tu,aku cuba minta no h/p awek tu dekat abang dia tapi abang dia kedekut plak,suruh aku minta sendiri..Aku tak kira,aku mesti dapatkan no h/p awek tu,aku pun tipulah brother tu yang aku ada emergency.Konon-konon aku ada kawan lama yang study dekat tempat awek tu study,aku buat-buat lupa no h/p kawan aku tu.Aku pun minta lah dekat brother tu no h/p adik dia,konon-konon nak minta tolong adik dia carikan aku kawan aku tu..Brother tu pun bagilah no h/p adik dia,fuh masa tu aku gembira tak terkata tunggu tak melompat atas bumbung je..hehe
Lepas tu apa lagi,aku pun mengorat lah awek ni..Dengan sepenuh jiwa dan raga,ku berperang untuk menawan hatinya..hehehe Akhirnya aku berjaya menawan hatinya dan kini kami bercinta seolah-olah dunia ini macam ada kami dua orang je..hehe Nama awek ni hajar,orang seperti dalam gambar dekat bawah tu..comel tak?hehehe Nanti kalau aku sakit,aku dah tak perlu lagi ke hospital..hehe awek aku boleh tolong rawatkan..Kalau brother tu tahu aku tengah bercinta dengan adik dia,silap haribulan aku kena buat passport lari bawa diri..hehe Sorry brother...

0 Komen:

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP