16 April 2008

5 Beradik


Lima jiwa,lima nyawa tapi satu hati.Benar kata pepatah melayu,air di cincang tak kan putus.Begitulah di ibaratkan kami lima beradik.Walau sering ada selisih faham tapi pertalian di antara kami tetap teguh di jiwa.Walau kini masing-masing membawa haluan hidup sendiri, membawa diri berpijakkan bumi dan berbumbungkan langit namun silaturrahim di antara kami biarlah kekal hingga ke akhir hayat.Biar runtuh kota laksamana,biar hancur badan di kandung tanah namun janganlah sekali-kali kita menghancurkan pertalian ini.Dari kanan,Bg Cik,Kak Cik,Aku,Kak Na dan Bg E..Yang bestnya,nama kami bermula dengan huruf Z.
Yang sulung namanya Zarina,yang ke dua namanya Zanariah.Yang ke tiga namanya Zaril Nizam,yang ke empat namanay Zaril Nazri dan yang last sekali ialah Zaril Naim..hehehe 3 dah kahwin tinggal lagi 2 je yang belum..Yang 2 lagi tu tak tahulah bila,tak ada rezeki lagi kot..hehehe

1 Komen:

ShalinzZ85 Wednesday, 16 April, 2008  

slm perkenalan :)
takziah di atas pemergian arwah ibu awak.Allah menguji keluarga anda dgn kehilangan insan tersayang sbb keluarga awak mampu memikul beban tersebut.insyallah, doakna mudah mudahan SYUGRA tempatnya...

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP