05 May 2008

Kereta Ayah Ku Dirogol

Aduh,malang sungguh nasib kereta ni.Baru lepas cat 2 minggu dah kena rogol dekat puchong ioi.Sebelum cat tak de sape plak nak rogol.Nasib ko lah keta oii...hehehe
Kena rogol plak dengan kembara,dah tahu jalan sesak yang bawa laju-laju sape suruh.Tak pasal-pasal keluar workshop,masuk workshop.Yang rogol tu plak perempuan,memang tak boleh nak kata apa ar.Perempuan kalau dah bawa keta memang macam tu,bukan tahu bawa kereta tapi saja buat-buat tahu.Nak belagak lah konon.Orang bawa kereta,dia pun nak bawa kereta.Kalau sesiapa ikut belakang kereta dia,mesti orang ingat kereta tu jalan sendiri tanpa pemandu.Dashboard lebih tinggi dari pemandu.hehehe Bingung punya perempuan,ada baik naik bas je lah woii..Mesti lepas ni ayah aku datang KL naik bas,tak nak bawa kereta ni lagi.Takut kena rogol sekali lagi,pemandu dalam KL ni semua kaki rogol.hehehe Kalau rogol bertanggungjawab tak pe gak,ni dah la rogol pastu lari plak..
Kejor yob kejor...

4 Komen:

ShaLinZz85 Monday, 05 May, 2008  

hahahaha..kereta pun leh ke di rogol?muahaha

pu3nemo Monday, 05 May, 2008  

alaaaa ciannnyerrr.. tp kejam sggh pempuan tu,rogol lelaki lak tu..ahahahaha

azisazahar Monday, 05 May, 2008  

hahahaha...dasat punya tajuk entry...keta pun bleh dirogol yer...hahahaha

~n0n0i~ Monday, 05 May, 2008  

wahaha.
nmpknye kete pon perlu berhati2..
jenayah rogol makin berleluasa..
adeh3 =)

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP