03 May 2008

My Best Friend

Ini adalah gadis paling nakal yang pernah ku temui.Seumur hidup aku,inilah kali pertama aku kenal seorang gadis yang berjiwa hardmental..hehehe Aku nak ceritalah sikit tentang dia ni.Nama dia Adyla dan masih menuntut di utara semenanjung. Aku kenal mula-mula dia ni melalui skype tapi tak sangka plak boleh jadi kawan baik..hehehe Mungkin aku je kot yang anggap dia kawan baik,ntah-ntah dia tak anggap aku macam tu pun..Aku kalau meseg dengan dia ni,kalau tak gaduh dalam masa sehari memang tak sah.Tapi gaduh-gaduh kami pun gaduh mesra..Biasalah,teman tapi mesra.hehehe Kalau ada sape-sape nak berkenalan dengan dia ni memang dah terlambat ar sebab dia ni dah ada boyfriend.hehehe Tapi kalau ada juga yang nak berkenalan,e-maillah dekat aku ye.Nanti aku bagi no H/P dia..hehehe
Dia lah teman aku tak kira waktu,siang dia ada malam pun dia ada.Kalau meseg dengan aku je bukan ada sebab lain,saje nak cari gaduh dengan aku.Tapi aku respect dekat dia ni sebab dialah satu-satunya teman yang boleh aku maki,marah,gurau,kutuk.Mana nak cari teman macam tu.hehehe Jadi aku harap,persahabatan antara kami ni akan kekal hingga ke akhir hayat.Tak kiralah sama ada dia dah bersuami nanti,aku harap dia tak lupakan aku.hehehe Lagipun aku tahu,dia tak mungkin lupa kawan macam aku ni..Aduh,perasan plak aku ni..hehehe Jangan marah ye adyla..

4 Komen:

ShalinzZ85 Sunday, 04 May, 2008  

waaaa...bestnye kalodapat jadi best fren awak..dapat lah awak tampal nadn citer ttg saya kat blog awak yer :P

nazreen Sunday, 04 May, 2008  

penghargaan utk kwn..bestnya..

♥ Teacher Nonoi ♥ Monday, 05 May, 2008  

hee~~ sbnrnye..dia nk tunjuk pp gebu besfwen die..
adyla sweeeeeeet ..nice to know her too..
^.~v

Anonymous,  Monday, 05 May, 2008  

nape jd bestfwen jek,x jd gf??

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP