03 May 2008

Ratapan Memori Usang

Nama Mastura masih kekal di ingatan ini biarpun sudah lama ianya hilang dari jiwa ini.Sungguhpun antara kita sudah terpisah jauh namun kenangan kita masih subur di hati ini.Kau pergi ketika ku memerlukan mu,kau tinggalkan ku ketika aku hanyut di bawa arus cintamu.Kau biarkan ku tenggelam di lautan yang sepi bersama-sama harapan ku untuk memiliki mu.Mungkin ketika itu aku masih mentah di dalam mengharungi hidup ini.Aku masih di bangku sekolah dan kau sudah meniti tangga ke menara gading.Kau berubah mengikut masa,mungkin kerana itu kau mencipta jurang di antara kita.Akhirnya mahligai yang di bina,hancur lebur menjadi debu..
Setelah beberapa tahun kita berpisah,ku cuba untuk melupakan mu tapi ternyata bahawa ku tidak berdaya.Sungguhpun kau tidak ku cinta lagi namun kau tetap di hati ini.Kerana kau aku tersenyum dan kerana kau juga aku menangis.Mungkin di antara kita tiada jodoh,kita hanya mampu merancang tapi tuhan yang menentukannya.Mungkin noktah cinta kita hanya sampai di sini,terpaksalah kita membawa haluan hidup masing-masing..
Andai kau bahagia,ku juga turut bahagia.Janganlah kau jadikan dia sepertimana kau menghancurkan impian & harapan ku.Kerana begitu sukarnya untuk membina sebuah cinta dan cinta yang suci tak mungkin datang berulang kali.Sekali ia datang,hargailah ia sepertimana kau menghargai diri sendiri.Biarlah memori di antara kita terus menjadi memori yang usang..

4 Komen:

---> kelat Saturday, 03 May, 2008  

owhhh... sedihnya... sabo ek... bunge x skuntum... malah bkuntum2... pilih je yg mane bkenan...

opismet kelat... nama beliau Katreen 'Mastura'... anak dua dah... huhuhu...

moga btemu bunge idaman ati... sbg pengganti 'Mastura'... amin!!!

nazreen Sunday, 04 May, 2008  

Kan dh jumpa pengganti :)

Anonymous,  Thursday, 17 December, 2009  

sedihnya......bunga bukan sekuntun kumbang bukan seekor.

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP