03 May 2008

Sendiri Kesepian

Di sini ingin ku coretkan sebuah kisah cinta di antara dua jiwa yang mempunyai dunia yang berbeza.Betul kata orang,cinta tak selamanya indah.Ketika cinta bersemi dan mekar di hati,yang pahit kan menjadi manis seolah-olah tiada kepahitan hidup.Tapi setelah cinta bertaut,bunga kembang tanpa harumnya.Kering layu bagai tiada serinya lagi.Di harap kasih namun kasih tak kesampaian.Kadang-kadang kita mencuba untuk menjadikan hidup ini menjadi lebih bermakna tanpa kita sedari yang derita sentiasa menjejak langkah kita.Kita alpa dalam kebahagiaan hingga kita lupa pada penderitaan.Manisnya sebuah percintaan,pahitnya setelah perpisahan.Aku cuba untuk menjadikan dirinya sempurna seperti mana pasangan yang lain.Ku beri kasih dan sayang,ku semai cinta bersulam kasih..
Tapi apakan daya,hancur musnah di tengah jalan.Dia melayan ku seolah-olah aku orang asing dalam hidupnya.Ke mana hilangnya janji setia,adakah hanya sekadar manis kata di bibir saja.Benci katakan benci,sayang katakan sayang,tidak ku terus terseksa tanpa kepastian.Ku tahu,siapalah aku untuk mengharap kasih nya.Ku tak mampu berikan sebuah mahligai dihiasai jutaan permata,apa yang ku mampu ku berikan adalah sebuah mahligai dari kesetiaan ini..
Apakan daya,kini ku sendiri kesepian...

0 Komen:

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP