21 June 2008

Aku Di Tag Oleh Cik Tempe

Sebenarnya Cik Tempe tu bukannya nak tag aku pun tapi aku je yang terhegeh-hegeh nak dia tag aku.Tak malu betul aku ni..hehe Cik Tempe bukannya ingat dekat aku lagi,dia ingat dekat Liza dengan Data je.Sedih siut hati aku,hancur berkecai..@nangih

Nape aku pilih wallpaper ni?

Sebab setiap kali aku memandang gunung tu,aku terasa tenang sekali.Walaupun aku hanya dapat memandang gambarnya sahaja,tapi cukuplah untuk menenangkan jiwaku yang sedang gundah-gulana ini..

Harap Cik Tempe yang sudah melupakan aku tu berpuas hati dengan kenyataan ini..@doa
Harap aku tak kena kambing kentut dengan kena cium oleh kambing..@guling

4 Komen:

husz_nie Saturday, 21 June, 2008  

cepatnya siap... nasib baik.. kalau tak sure kena cium kambing dah.. hahaha

shahliza94 Sunday, 22 June, 2008  

huh....majuk buruk.....ekekekeke

kamezaim Sunday, 22 June, 2008  

mana ada majuk,cuma kechewa je..hehe

shahliza94 Sunday, 22 June, 2008  

nama kamezaim ada dlm list member jomlayan.com. check tul2.ekekeke

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP