22 June 2008

Kura-Kura Kamezaim

Ini lah kura-kura kesayangan kamezaim.Kalau Tempe boleh bela kambing hutan,kamezaim juga boleh bela kura-kura..hehehe Ingat Tempe saje ke yang boleh bela-membela ni,kamezaim pun boleh daa..Kura-kura ni baru berusia 6 bulan.Kuat makan plak tu,letak banyak mana pun tak pernah cukup.Asal ada 4 ekor tapi 2 lagi sudah gugur di medan tempur.Tinggallah 2 ekor ini membawa diri.

Dia lah teman aku ketika aku sunyi.Tapi masa aku tido,dia tak tido.Masa aku tak tido,dia tido plak.Dah nama pun kura-kura..hehehe Untuk pengetahuan anda,perkataan kame berasal dari kura-kura.Dalam bahasa Jepun.hehehe @kenyit

1 Komen:

cHeRyNa PiReS Monday, 23 June, 2008  

comeynye...nak pinjam boleh?

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP