22 June 2008

Tengah Buat Apa tu??

Siapakah ini?

Aduh,tengah buat apa tu?ooo..tengah potong ayam rupanya.Nak masak apa tu?ooo..nak masak sup ayam ye..hehehe Memang sedap betul masakan dia,mau 3 kali aku tambah nasi semalam.Kena plak dengan ikan masak tumis,memang buncit perut aku semalam.hehe

Siapakah ini?Sebenarnya susah aku nak cakap sebab takut nanti aku kena bungkus beg lari.hehe Aku post gambar ni pun secara senyap-senyap je,kalau dia tahu mati aku..Harap-harap dia tak tahu lerr..@gigil@gigil@gigil

6 Komen:

Adry Sunday, 22 June, 2008  

Amboi.. jgn buat hal .. kang si dia tu nampak gambar ni naya.. pas baca entri ni lapar plak.. ahaks :)

kamezaim Sunday, 22 June, 2008  

itu la pasal,kalau dia tahu mati aku..

zariel Sunday, 22 June, 2008  

bkn ke dh buncit perut tu? muahahahahaha

ririn,  Monday, 23 June, 2008  

hahaha..hobby using hidden camera rupanya.. kamezaim buncit? jangan makan sup ayam terus lah,hehe..

KayC Monday, 23 June, 2008  

ooiii takde keje lain ke????? amik gambaq curi... macam mana aku bule tak sedar niiii....

kamezaim Monday, 23 June, 2008  

alamak,dia dah tahu lerr..mati aku...tidakkk..tidak...

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP