23 June 2008

Teman Sejati Ku

Ini adalah satu-satunya teman yang aku ada.Banyak kenangan aku dengan dia ni.Sama-sama menghadapi kesulitan hidup.Kalau aku tak makan,dia pun tak makan.Kalau aku kena hujan,dia pun kena hujan.Mana nak cari teman seperti itu.Setakat sekarang ni,dia masih sayang dekat aku lagi sebab dia tak pernah buat hal apa pun.Mungkin dia memahami aku kot setelah dia tahu betapa sukarnya aku untuk mendapatkannya.Dari sebuah motor yang tidak mempunyai rupa,tidak mempunyai harga diri.Aku bawanya kembali ke era kegemilangannya suatu ketika dahulu.Walau mungkin sesetengah orang sudahpun melupakannya namun bagi aku,ianya tetap yang terbaik.Aku pernah balik ke kampung menggunakan motor ni.Dari Kuala Lumpur hingga ke Perlis.Tiada sebarang masalah,alhamdulillah aku selamat sampai.Pada esoknya aku kembali ke Kuala Lumpur menggunakan motor ni juga..hehehe Sebab tu aku sayang dekat dia.Walau apa pun terjadi,aku tidak akan sekali-kali menjualkannya.Biarlah ianya milik aku selamanya..

4 Komen:

zariel Monday, 23 June, 2008  

dia ke teman baik? yg satu lagi moto buruk tu bkn la ye? cuih!

Jentayutiara Monday, 23 June, 2008  

msih elok guna aje... jimat minyak

kamezaim Monday, 23 June, 2008  

betul tu..minyak pun dah mahal sekarang ni..tapi tangki minyak motor ni sama je macam kancil..hehe

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP