07 July 2008

Betulkah?







Betul kah ini?Atau hanya sekadar rekaan untuk mencari publisiti?Mungkin ada sesetengah dari anda ada mendapat e-mail ini.Menurut apa yang tertulis di dalam e-mail itu,mahkluk ini di temui oleh seorang penangkap ikan di TELUK BAHANG..

Adakah ianya betul?Tapi kamezaim percaya,tiada yang mustahil di dalam hidup ini.Semuanya kuasa dari Allah S.W.T.Hanya DIA yang menentukan segala-galanya.Kalaulah mahkluk ini betul-betul di temui dan bukan rekaan,mungkin ianya ada membawa petanda atau maksud dari Allah S.W.T untuk kita sama-sama renunginya.Mungkin kita tidak memahami apa yang tersurat mahupun yang tersirat di sebalik kejadian ini kerana sesungguhnya kita hanyalah insan yang kerdil..

Sama ada betul atau tidak mahkluk ini ditemui,kamezaim pun tak tahu...@garu

5 Komen:

Comot-nyew-aku Tuesday, 08 July, 2008  

few years back pun ade gaks ini citer.. but comot penah tengok documentary kat tibi tunjuk ade specis ikan yg cenggini ropanya..mcm ade iras2 manusia..kena tanya org yg bekerja disektor ikan laut dalam ney..

Akak Tuesday, 08 July, 2008  

Salam...

Betuk ke kejadian nie???

PakMail Wednesday, 09 July, 2008  

Inikah yang dikatakan ikan duyung... rupanya tak secantik seperti dalam cerita..atau sedang menyamar.. tak sempat nak tukar....

Kamezaim Wednesday, 09 July, 2008  

ntahlah pakmail,sy pun tak tahu status kebenarannya..

amie... Saturday, 12 July, 2008  

spisis duyung ke ni??

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP