01 July 2008

Kasih & Sayang

Cuba korang perhati betul-betul gambar di atas ni,apakah yang anda faham di sebalik gambar ini?
Sedangkan haiwan pun punya sifat kasih sayang sesama mereka,ini kan pula kita sebagai manusia yang ada akal dan fikiran.Mengapa sesama kita harus ada perbalahan hingga mencetuskan ketegangan?Di manakah sifat kita sebagai manusia?Marilah kita sama-sama menghayati erti di sebalik potret ini sama ada yang tersurat mahupun yang tersirat..

5 Komen:

miss zarina Wednesday, 02 July, 2008  

salam...singgah melawat..blog yang menarik..suka sgt dgn artikel2 yg ditulis...gambar2 yg menarik..tapi cucu gajah tu lain mcm je gambarnye...huhu...

Jentayutiara Wednesday, 02 July, 2008  

kasih syng anugerah tuhap trhadap semua ciptaannya...

Kujie Wednesday, 02 July, 2008  

Sentiasa hidup dalam kasih sayang yg melimpah ruah...

hehehe

kamezaim Wednesday, 02 July, 2008  

betul tu..tp apa yg terjadi sekarang,ramai manusia sudah tiada nilai kasih sayang itu lg..

neo Friday, 04 July, 2008  

tupai tengah berbisik sesuatu pada rakan tupainya yang lain

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP