02 July 2008

Terima Kasih

Assalamualaikum

Kamezaim ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua teman-teman blogger yang tak pernah jemu berkunjung ke blog ini.Sesungguhnya,kehadiran anda amatlah di hargai dan membawa seribu erti buat kamezaim.Terutama sekali kepada mereka yang selalu meninggalkan komen sebagai tanda ingatan dari mereka terhadap kamezaim.

Kamezaim ingin memohon maaf andai kehadiran anda tiada balasan dari kamezaim kerana kamezaim terpaksa melupakan dunia blogger ini buat sementara waktu.Tapi,andai kamezaim masih punya waktu pasti kamezaim akan membuat kunjungan balas ke blog anda sebagai ucapan terima kasih yang tidak terhingga di atas kunjungan anda.

Kepada teman-teman blogger yang ingin bertukar link dengan kamezaim,silalah tinggalkan pesanan anda di ruangan komen yang telah di sediakan di bawah ini.Sebagai mengeratkan lagi silaturrahim sesama kita sebagai manusia biarpun hanya sekadar di alam maya.

Semoga perjalanan hidup anda di redhai oleh Allah S.W.T...amin...

@doa@doa@doa

5 Komen:

tips n trik internet Thursday, 03 July, 2008  

Ya komen dari seorang blogger yang ingin terkenal, he he...
Salam dari blogger Indonesia, semoga sukses,...
tips n trik internet

kamezaim Thursday, 03 July, 2008  

trima kasih tips n trik...

Adry Friday, 04 July, 2008  

Uiks.. nak gi mana??

kamezaim Friday, 04 July, 2008  

xkemana adry,hanya menyepi buat sementara waktu..menenangkan fikiran bersama hati yg luka..hehe

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP