14 July 2008

Hatiku Sedih..


Ntahlah,nape tetiba je hari ni aku rasa sedih sangat.Nak kata putus cinta,aku memang tak ada teman wanita.Satu kerja pun aku tak boleh buat hari ni,tiba-tiba je hati aku jadi sayu bila mengenangkan nasib diri.Mungkin hidup aku selalu je malang kot.Ntahlah,aku pun tak tahu..

Tapi apapun,aku tetap bersyukur kerana aku masih di beri peluang untuk menikmati indahnya dunia ini..Aku percaya,Allah tidak pernah kejam pada hamba-hambaNya..Siapalah aku untuk meminta,hanya mampu berharap dan terus berharap..Ntahla..

7 Komen:

echah_syed Monday, 14 July, 2008  

biasa org pompuan kalo emosi mesti mesti nak gi bulan hehe.. :p

org lelaki emosi pasal ape ekk..??

azza Monday, 14 July, 2008  

salam...
nape ekk..
tabahkan hati..kuatkan semangat..
duduk bertafakur muhasabah diri..pasti kita kan jmpa ketenangan...

cHeRyNa PiReS Monday, 14 July, 2008  

wilex...wilex...jgn sedih2 sangat...tak baik utk kesihatan:D

hafizaHeHe Tuesday, 15 July, 2008  

heyy nape sedey2 nie..hehe cheer up bro:p

ririn,  Tuesday, 15 July, 2008  

hehe.. nasib kamezaim malang? ririn rasa tidak,hehe.. being army, right?
itu great job :D

TokNabe Tuesday, 15 July, 2008  

salam kamezaim.... apa sebab emosi2 sangat ni. Kalau hati sedih carikan alternatif kepada kesedihan tu....

Ryehanna Wednesday, 16 July, 2008  

Salam kamezaim...

ape ke he nyer sedey2 nih? sungguh tak 'soldier'! heheh..

rileks la..being alone doesn't supposed to mean being lonely. busy yourself with useful things rather than wallow in self-pity.kalau nak sedey2 tu boleh...but don't wallow for long...okey?

cheer up!!

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP