28 July 2008

Kantoi!! (18 SX)



Jom layan video di atas.Untuk sekadar renungan kita bersama sebagai masyarakat Malaysia yang beragama Islam.Biarlah kita di katakan bangsa yang ketinggalan zaman,sekurang-kurangnya kita masih ada adat dan maruah bangsa melayu.Apa guna kalau kita kejar arus kemodenan tapi dalam masa yang sama maruah bangsa melayu menjadi pertaruhannya..

Sama-samalah kita fikirkannya..

2 Komen:

Tirai Hidup Monday, 28 July, 2008  

adehs..kalau si kamezaim ni...
memang laaa daring semacam!!!!

ko tau aku pun memang daring macam hang kamezaim...tapi aku tak berani nak dedahkan sebijik macam ni!!!!!

sebab asal aku boh je kat blog kene sumpah seranah takut jugak kang aku jadi batu hahhahhaha!

Anyway sahabat aku sorang ni tabek bah!!!Tabekkkkk springggg!!!
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
askar...ya askar memang berani...
pahlawanku...berjuang untuk bangsa...

nimzoindy Saturday, 02 August, 2008  

Perghh.. Ni rumah pelacuran kt mana ni? Dgr mcm sore Indon je.. Mcm mana bro masukkan video ni? Npk mcm cop blogger? Biasa dr utube tu phm la nk masukkan, ni dr blogger, Bg tips ckit.. :-)
nimzoindy

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP