28 July 2008

Bosannya..


Salam semua..


Apa khabar?Harap anda semua berada di dalam keadaan sihat sentiasa.Sebenarnya kamezaim hari ni boring sikit.Tak tahu nak buat apa.hehe Kamezaim kena tag oleh tempe.Tak tahulah bila agaknya kamezaim dapat jawab tag diorang.hehe


Harap-harap diorang tak kisah lah sebab buat masa ni kamezaim sibuk sikit dengan tugasan harian yang semakin mencabar.Nanti kalau kamezaim ada masa,kamezaim jawab tag diorang ye..haha Kalau tempe baca entry ni,mesti dia kata nanti macam kambing..muahaha


Dia tu dari dulu tak habis-habis dengan kambing dia tu..Beranak tahun kambing kot..hehe Tak pun berhajat nak bela kambing tapi tak kesampaian..hehe

7 Komen:

husz_nie Tuesday, 29 July, 2008  

aku bukan suka kambing.. menyampah.. sbb dok masuk dpn laman rumah makan abis pokok2 mak aku.. yg susah.. aku jugak nak menghalau kambing2 tu...

sibuk.. tp ari2 update blog.. huhuhu

Akak Tuesday, 29 July, 2008  

Salam kamezaim...

Suka tgk senyuman manis dari kambing tu, segan tau dia asyik tenung org jerr..

Semuga semua urusan berjalan lancar yea..

shahliza94 Tuesday, 29 July, 2008  

sempat lagik senyum kambing tuh.....

IamYonna Thursday, 31 July, 2008  

haha.. a ah la..
sibuk.
tp tiap2 ari update..
ape kate update je tag tu :)

Tirai Hidup Saturday, 02 August, 2008  

hensemnyaaa kamben tu...nak ngurat boleh????hahhahahhah

Dulu aku boh gambar kamben..rupanya ada juga orang yg seroper aku boh gambar kamben hahhahahha aku nak curi...yeyey ssoonok yeyyey!!

Anonymous,  Saturday, 02 August, 2008  

salam kamezaim...saya suka la gambar kambing ni dan bersetuju tanpa syarat dengan apa yang tirai hidup kata...hensem betul. saya copy boleh ya ?;)

Tirai Hidup Saturday, 02 August, 2008  

aku jatuh chenta dgn kamben ni...nak curi gambar dia nak print boh dinding bilik tidur....aahhhhh...aahhhh

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP