29 July 2008

Sepi Tanpa Kasihmu..

Assalamualaikum..
Salam ku beri tanda pembuka bicara
Untuk ku mencoretkan sejuta rasa
Yang lahir dari hati ku yang luka
Apakan daya ku tak punya siapa
Di sinilah tempat ku luahkan segalanya..

Sewaktu ku bersamamu
Mengukir seribu janji antara kita berdua
Menuju jalan bahagia
Ku renung sepasang matamu yang sayu meratap ke wajahku
Memberi sinar harapan untuk ku hidup di sampingmu
Mengapa di saat ku memerlukan
Kau pergi tanpa pesanan
Janjimu kau bawa bersama
Tinggalkan kenangan kita berdua
Kini yang ada hanyalah kepedihan
Ku doakan kau bahagia disisi-Nya
Kenangan bersamamu ku abadikan di sudut hati
Janjimu akan ku kenang
Kasihmu ku abadikan
Pemergianmu mengoreskan rasa
Seperti hati yang terluka
Kini ku rasa kesepian tanpa belaian kasihmu..

4 Komen:

kuInaJentayutiara Friday, 01 August, 2008  

bertemu & berpisah
itukan adat & fitrah...

nimzoindy Friday, 01 August, 2008  

Hmm, mcm org putus cinta je? Apepun yg berlaku, hidup ini hanyalah pinjaman semata².. Akhirat jualah tempat kekal selama²nya.. Oleh itu, eh, mcm kutbah jumaat plak. hehe :-)
Happy weekend bro..
nimzoindy

azza Saturday, 02 August, 2008  

sy pun ada gamba kat atas tu..gambo tu sy suka...salu sy masukkan sbg penambah seri utk komen2 pd kawan2 kat forum...

adie,  Tuesday, 23 June, 2009  

bro, tu kan lirik lagu. saya ngah cari lagu tu. awak ada tak? saya lupa title ngan penyanyi dia. boleh share info ngan saya? terima kasih banyak2.

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP