24 July 2008

Malang Tidak Berbau..











"Lalai Sesaat Menyesal Seumur Hidup"

Mungkin ungkapan ini sesuai dengan entry yang kamezaim ukirkan kali ini.Sesungguhnya malang itu tidak berbau,kita tidak tahu apa yang akan terjadi di dalam hidup kita sesaat di hadapan.Walau kita cuba sedaya yang boleh untuk menjadikan hidup kita selamat namun kita tak mampu melawan takdir yang sudah pun tertulis buat hidup kita.Kadang-kadang kita berhati-hati namun orang lain pula yang cari pasal dengan kita..

Berhati-hatilah di jalan raya,waspada sentiasa.Jangan leka dan di buai angan-angan ketika memandu.Kalau sekalipun anda tidak sayangkan nyawa anda,tapi fikirkanlah nyawa insan lain yang tidak berdosa.Mahukah anda melihat mereka mati dalam keadaan mengerikan hanya kerana kesalahan dan kecuaian kita?Fikirkanlah...

Berhati-Hati Di Jalan Raya,
Ingatlah Orang Yang Tersayang

9 Komen:

cHeRyNa PiReS Thursday, 24 July, 2008  

kat mane dpt gambo eksiden nieh? takut aaa...

alisya_izzati Friday, 25 July, 2008  

errkkk.. aku nk muntahhh!!! tolongggggggggggg

azza Friday, 25 July, 2008  

iskkk...ngeri..
nangis seumur hidup pun tetap takkan kembali..

Kamezaim Friday, 25 July, 2008  

To Cheryna : dapat dari e-mail..hehe

To Alisy_izzati : Takkan nak muntah kot alisya?hehe minta tolong dkt sape tu??

TO azza : nangis seumur hidup pun tak kan kembali ke azza?dah tak kembali,mcm mana nk nangis?hehe

echah_syed Saturday, 26 July, 2008  

tak leh tgk rase loya..erkkk :(

mcm tak caye ekk.

kesudahan hidup dia menemui tuhan dgn cara yg sgt tragis.

TIRAI HIDUP Sunday, 27 July, 2008  

pendedahan bawa keinsafan..pinjam gambar ni zaim,,,agar smua berhati-hati dijalan raya

Akak Monday, 28 July, 2008  

Salam kamezaim..

Ngerinya!!!!!

dandeLLion_geisha Monday, 28 July, 2008  

adui ngeri tul tgk gmbr ni tau..
wah jgn la tuhan pilih aku 'pergi' cmni..amin
thnx singgh blog yg aku yg separuh siap 2..hehe

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP