23 July 2008

Ulat Atau Berulat?


Ish,macam mana ye dalam mata boleh ulat buat tempat berteduh?Memang hebat giler ulat ni sebab boleh membesar dalam kelopak mata.Dah la besar ulat tu,nasib baik dia tak jemput makcik dia sekali buat rumah dalam mata dia ni.Kalau tak,boleh dia buat perkampungan hadhari ni..hehe

4 Komen:

yOnnA Thursday, 24 July, 2008  

ya allah..
gile geli!!!

Tempe Thursday, 24 July, 2008  

pernah dpt email dah pasal ni.. lama dulu...
budka tu tgh jalan.. ada angin bertiup.. mata dia masuk abuk.. rupa2nya bkn abuk.. telur ulat dah terbang ke mata dia... lama2 bengkak diorang ingat sbb abuk tu.. skali ulat tu dah besar kat kelopak mata

pernah tgk video, nyamuk ke lalat bertelur kat kepala.. dia gigit pastu berlubang.. rupa2nya dlm lubang tu ada telur dia

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP