21 July 2008

Izinkan Aku..


Insan..
Izinkan aku mencoretkan sedikit luahan hati
Buat tatapan mu di saat ini
Tiada lagi tempat untuk ku mengadu
Meluahkan apa yang tersirat di hati ini..

Insan..
Ku hidup sebatang kara
Terbiar sepi tanpa kasih dan sayang
Bagai sampan hanyut di tengah lautan
Menanti karam di dalam kedukaan
Tenggelam bersama impian dan harapan
Yang ku ciptakan selama ini..

Insan..
Andai ku pergi tanpa pesan
Janganlah kau meratap hiba kepergianku
Anggaplah ini ketentuan dari yang maha Esa
Mungkin setakat ini hayatku di dunia ini
Izinkanlah aku melangkah pergi
Menghadap Tuhan yang maha Esa..

11 Komen:

Anonymous,  Monday, 21 July, 2008  

Insan..
Aku telah membaca coretanmu
Mendengar luahatan hatimu
Biarpun tak bisa berhadapan denganmu

Insan..
Kau bisa mengadu padaku
Aky teman barumu
Luahkanlah jangan kau simpan dna pendam

Insan..
Kau bukan sebatang kara
Kasih sayang persahabatan itu pasti ada
Kau belum lagi jauh hanyut dlm hidupmu
Kau juga masih berpijak dibumi yang nyata
Janganlah diratapi sebuah kedukaan

Insan..
Usah kau pergi dulu
Harungilah hidupmu
Cekalkanlah hatimu
Redhalah dengan segalanya
Anggaplah ini ketentuan dari yang

Insam...
Jangalah kau melangkah pergi
Kau masih belum tahu bila matimu
Hidup perlu diteruskan
Kuatkanlah hatimu

Kamezaim Monday, 21 July, 2008  

wahai tanpa nama,sungguhpun kau tiada nama namun kamezaim tetap menghargai keikhlasan kata2 dari mu.Ku kenal siapa mu..hehe

Akak Wednesday, 23 July, 2008  

Salam...

Sukalah dgn sajak nie, luahan hati ke dik???

Anonymous,  Monday, 28 July, 2008  

aku chenta padamu .....huhuhu emo nyaaaa hahhahhahahhaha!
peace!!!!

Tirai Hidup Monday, 28 July, 2008  

I love u kamezaim hahhahhahhahah!!!
lepaiiiihhh ni aku nak tengok respong hangggg hahhahhaha happynya aku pekena hang ni!!!!!sahhh!!!cop!!!

Tirai Hidup Monday, 28 July, 2008  

Kamezaim..
ada org pesan aku jangan nakal..

uuwwaaa aku dah semula tak jadi nakal laa...ko jangan majuk majuk lagi..
menyampah aku tengok dah tua bangka majukkkk!!!hahhahah
malu sket kat anak anak hang yg cute tu hahhah!!
sorry kamezaim aku ni hanya gurau semata ,,,maafkan aku...sssumpah aku bukan jenis sombong!!Aku tak suka org kata aku sombong!!!

Tirai Hidup Monday, 28 July, 2008  

uiks cepat nyaa hang boh komen aku jenuh laa ...huhuhuhu ni set ato ka apa ka???ABC satu !!!!!

Tirai Hidup Monday, 28 July, 2008  

hahhah..carrrr kuaytiauuu satu!!!!

Tirai Hidup Monday, 28 July, 2008  

:P mencciiiii!!!!cepatnyaaa dapat kelulusan!!!!


hang pi dengarq lagu Arab dalam blog aku sssonokkk ooo!!!!

Tirai Hidup Monday, 28 July, 2008  

padan muka sampai problem loading page hahahahha.

wey budak aku dapt no 2 tau ka..hari ni..jadilah..

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP