11 August 2008

Chocolate..




Fulamak,Macam sedap je coklat ni..Kenapalah dekat malaysia tak ada jual coklat ni ye..hehe kalau budak-budak menangis,terus je bagi coklat ni mesti terus diam..hahaha Ada macam-macam perisa,saiz dan bentuk plak tu..

Lepas ni nak pergi cari dekat 7 eleven kalau-kalau ada jual coklat ni..hehe teringin juga nak makan..kuikui..

@siul@siul@siul@siul@siul@siul@siul@siul@siul@siul@siul@siul@siul@siul

12 Komen:

Akak Monday, 11 August, 2008  

Salam Zaem....

Masa akak pi holland dulu, coklat2 mcm nie mmg bersepah kat kedai, tapi
akak tak beli lerr sebab segan sendiri..

Kamezaim Monday, 11 August, 2008  

malu ye akak..ala,apa nak dimalukan..beli je satu balik simpan dalam peti ais..hehe jgn simpan dalam selimut dah ler..hehe

Ryehanna Monday, 11 August, 2008  

hey! post nih agak disturbing tau! patutnye kamezaim letak warning kat awal post...


hrmmm....

Adry Monday, 11 August, 2008  

waaaaa... coklat.. bestnya kalau dapat makan!!!! nyum nyum

azza_irah Monday, 11 August, 2008  

salam...
tak nampak shoutbox...
sile amik award di blog azza ya..

Tirana Tuesday, 12 August, 2008  

Zaim...hehehe..malu la nak bali coklat ni..Sapa punya idea buat coklat macam ni...

TokNabe Tuesday, 12 August, 2008  

Kat sini tak dijual... kalau dijual tak pasal2 kena serbu. Ada mcm2 bentuk ye.. apa2 bentuk pun asalnya coklat kan.

echah_syed Tuesday, 12 August, 2008  

waaaaaaaaaa...tolong belikan satu utk combi yg bwh tu.. :D

aii malu laa :p

Tirai Hidup Tuesday, 12 August, 2008  

aku nak satu kontena kamezaim!
Post lau tau..kasi budak pra ku akan!
yg bawah tu aku nak buat hiasan dinding hahhahhaha siap frame!!!tau!!

Kamezaim Tuesday, 12 August, 2008  

cik lawa,simpan dalam frame xpe..jangan simpan dalam selimut dah lerr...kah..kah..kah..

ghost_MaR Wednesday, 13 August, 2008  

ish ... slalu patriotik & jiwang serta muhasabah diri

skali entry yg nih , no comment ... hohoh

lu pikir r sndr ( pinjam nabil nyer trademark )

uNa !! Friday, 15 August, 2008  

haaaaaa? kalo ade ceklat neh juai kat mesia mst kes rogol , sumbang mahram akn bkurang. akakakaka .
-gelengpale-

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP