12 August 2008

Terima Kasih Akak & Azza..


Assalamualaikum..

Kamezaim pun tak sangka,macam mana agaknya ye kamezaim boleh dapat award 'kreatif blogger' ni sedangkan blog kamezaim tak lah kreatif sangat..hehe Apapun kamezaim ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada akak & azza kerana sudi memberi award ni pada kamezaim.Kadang-kadang kamezaim terfikir juga,rupa-rupanya masih ada juga insan yang masih sudi mengingati diri ini biarpun hanya sekadar di alam maya..

Kamezaim amat menghargainya.Terima kasih akak & azza.Terima kasih daun keladi,lain kali jangan lupa bagi lagi ye..hahaha tak malu betul kamezaim ni,orang dah bagi tapi nak lagi..kah..kah..kah..
Kamezaim ingin mohon maaf pada akak & azza kerana tidak berkesempatan untuk menjawab tag dari mereka.Kamezaim harap sangat-sangat mereka memahami,harap mereka tidak berkecil hati.

@doa@doa@doa@doa@doa@doa@doa@doa@doa@doa

2 Komen:

Akak Tuesday, 12 August, 2008  

Salam Kamezaim...

Terima kasih juga dari akak kerana sudi menerimanya, cubit skit sebab tak nak jawab tag tu..(jgn marah yea gurau jerr)

azza Tuesday, 12 August, 2008  

salam kamezaim..
hati sy dah kecik...btambah kecik la akak kan...hehee
takpe..amik n tempek je kat umah awk tu...

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP