26 August 2008

Manakah Satu Pilihan Anda?



Assalamualaikum..

Rasa-rasa korang lah kan, mana satu makanan pilihan anda di antara makanan-makanan yang tersedia di atas ni? Sedap ke tak, susah nak bagitahu sebab nak kena rasa sendiri baru tahu..hehe Tengok macam sedap je, hehe

Menurut sumber yang kamezaim terimalah kan, makanan ni di jual di Beijing sempena sukan olimpik tempoh hari. Nasib baik kamezaim tak pergi beijing, kalau tak jawabnya kuruslah kamezaim bila balik ke malaysia..hahaha Mesti orang dah tak kenal..hehe

2 Komen:

Akak Tuesday, 26 August, 2008  

Salam Kamizaem...

Hurmmm rasa2nya tak termampu nak menjamah makanan2 nie, mau keluaq semua isi perut akak..

Zaem, lagu2 kat sebelah tu kalau akak nak download nak buat mcm mana yea?

SlumbeRaja Tuesday, 26 August, 2008  

yuckss.. makan rumput lagi baik klo camni...

just dropping by slumbeR@J@!

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP