07 September 2008

The Best Of Mohram

Kali ini kamezaim ingin menunaikan satu permintaan lagu dari seorang insan bernama Tirana. Dia ada bertanyakan pada kamezaim sama ada kamezaim ada lagu-lagu dari kumpulan Mohram. Kamezaim harap Saudari Tirana terhibur dan berpuas hati dengan tertunainya permintaan darinya itu..hehe Nanti raya jangan lupa bagi duit raya ok. Ok ke tak Tirana??


Embun
>> Download <<

Rimba
>> Download <<

Meraung
>> Download <<

Ombak Hijau
>> Download <<

Hawa Ledang
>> Download <<

Menuju Cahaya
>> Download <<

Pawana Pawaka
>> Download <<

Ku Idamkan Rindu
>> Download <<

Suluk Gerbang Kasih
>> Download <<

6 Komen:

Tirana Monday, 08 September, 2008  

Tak tahu nak kata apa..selain dari jutaan terimakasih diucapkan. Dah siap download.. Saya nak download pun amik masa apalagi Kamezaim nak upload ye..lagi panjang masa yang diambil agaknya. Terimakasih atas susah payah. Mudah2an Allah balas dengan kebaikan..

Lagu MOHRAM yang paling saya suka ialah GALANG MAYA. Lagu-lagu lain pun saya suka juga tapi lagu tu yang terlebih suka...hehehe..

yOnnA Monday, 08 September, 2008  

mohram ni sgt bagus :)
diorg dh mengharumkan nama dunia hehe

Senjahati Thursday, 11 September, 2008  

Terima kasih banyak2 kamezaim
Saya tumpang sekali download
Memang minat Mohram ni cuma tak tau kat mana nak dapatkan link download
Thanks a lot ya!

snowprincess,  Wednesday, 18 March, 2009  

Terima Kasih Banyak2..

Dah lama cari instrumental tiupan seruling ni..:)

Anonymous,  Monday, 06 April, 2009  

salam..

link utk ku idamkan rindu tu broken..boleh tak saudara uploadkan balik utk lagu ni..terima kasih

Fitri Rachmillah Thursday, 25 June, 2015  

Alhamdulillah...
I come from Indonesia and I am very happy to listen to instrumental music mohram .. hopefully mohram always prevail .. amin

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP