12 September 2008

Lembut Jangan Disangka Lemah..







Assalamualaikum..
Hehehe pada mereka-mereka yang terdapat didalam gambar ini harap-harap jangan marah kamezaim ye..hehehe Kalaulah diorang tahu, mampus aku.. hehe Seronok ye mereka ni, macam-macam bentuk dan gaya. Siap baring-baring lagi tu..hehe Baru lepas kena denda lah tu..hehehe Jangan marah ye...

@doa

3 Komen:

Ejat_Aramaiti89 Saturday, 13 September, 2008  

bro...nie kat malaysia kew???dia kene rogol kew apew?

Kamezaim Saturday, 13 September, 2008  

mana kena rogol? xde pun..hehe yg dekat bawah ni ke? ye kot..hehe semoga menjadi iktibar buat kita..

meo188 Saturday, 13 September, 2008  

pergh, aweks TENTERA.montoknya... persis model.

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP