18 September 2008

Terima Kasih Tirana & Azza..

Assalamualaikum..
Semoga saudara dan saudari sihat sejahtera di samping keluarga tersayang. Dah lama agaknya kamezaim tak update blog ni..hehehe Apa boleh buat, sejak dua menjak ni kamezaim sibuk sikit dengan tugas seharian yang tak dapat kamezaim nak elakkan..

Kamezaim ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada Tirana dan Azza kerana sudi memberi award ini. Kamezaim amat menghargainya. Mereka ni memang selalu bagi award pada kamezaim, ntah apa agaknya maksud diorang ye..hehe Sekali bagi tanda diingati, dua kali bagi rasa-rasa macam perli kot..hahaha Apapun, terima kasih sekali lagi..

Kepada Tirana, kamezaim nak minta maaf sebab tak sempat nak jawab tag tu..hehe Utang ye, kamezaim bayar lain kalilah...hehe

Kepada Azza pula, janganlah kuat merajuk..hahaha


Dari Tirana



Dari Azza

2 Komen:

azza Friday, 19 September, 2008  

salam..
takde maksud apa2..sekadar berkongsi apa yg ada..

tag utk kamezaim dah blapok kat blog azza...tak terjawab dah rasanya..

Pelawat Setia :

Siapa Kamezaim? :

My photo
hanyalah insan biasa yang menumpang di satu sudut dunia ini. Mencari kebahagiaan dan ketenangan hidup sebelum melangkah pergi..

Nukilan Popular :

(c) Copyright - Ini adalah blog peribadi hak milik kamezaim. Sebarang peniruan tanpa kebenaran pemilik adalah DILARANG sama sekali.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP